وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است .مسائل بهداشتی ، زناشویی ، همسران ، مهارت های پیشرفته اتاق خواب

استفاده از کاپ قاعدگی، عوارضش چیست؟

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۵۲ ب.ظ

کاپ قاعدگی در مقایسه با پد و تامپون چه مزایایی دارد؟
برخی مزایای کاپید قاعدگی را باهم مرور کنید:


کاهش هزینه ها
هیچ وقت که کاپ قاعدگی ارزان نیست. برای نمونه خرید کاپ قاعدگی لونیت حدود 3200 هزار تومان از کفش پوشیده شده است. اما ، چون این کپی ها چندبارمصرفند اند ، در بلندمدت بهنسبت پد و تامپون به صرفه برتر بود بود. اگر کپی کنید را در صورت نگهداری صحیح ترجیح دهید تا سال استفاده کنید.انتخاب سایز کاپ قاعدگی

توانایی جمعآآوری خون بیشتر
کاپید قاعدگی گنجایش آنها متفاوتی دارند. اما به طور معمولی باعث می شود که کاپیتان سه برابر برابر باشد. به این معنی که در هر بار استفاده کنید برای مدت طولانی طول می کشد بدون نیاز به تخلیه قابل انعطاف پذیری.

راحتتر بعضی اوقات با این کاپیتان در مقایسه با پد و تامپون راحت ترند. چرا که کاپ قاعدگی برخلاف تامپون باعث خشکی واژن نمی شود. این کپی ها نیز ، در صورتی که صحیح بارگیری می شوند ، نشتی نخواهند داشت. استفاده از خیال راحت به باشگاه یا استخدام بروید. حتی برندهایی داریم که ادعا می کنیم کاپانشان تداخلی با رابطه جنسی ندارند. اما این را هم اضافه کنیم که از کاپیتان قاعدگی استفاده کنیم ، یا بهتر بگوییم بگذاریم و برداشتن ، بهراحتی پد نیست. بهعرباری ممکن است عادت کرد تا از کپ قاعدگی مدتی زمان ببرد استفاده شود. ولی برای شماهایی که بلدید با تامپون کار کنید ، احتمالا چالشی داشت.

سازگارتر با محیطیزیست
اگر از حامیان سرسخت محیط زیست داشته باشید ، احتمالاً کنجکاوی ادامه می دهد که کاپ سازی قاعدگی را بخاطر داشته باشید دادگاه. این کپی ها ، همان طور که گفتیم چون چندبارمصرف انداخته ، از حجم زباله هایی که روانه محیط زیست استفاده می شود بهمقدار قابل احتمالی است.
استفاده از کاپ قاعدگی ، عوارضش چیست؟
۴. کاپ قاعدگی مشکلی هم ایجاد می کند؟
ممکن است مجذوب مزایای کاپهای قاضی شده باشید. اما خوب است می دانم که استفاده از این کپی ها را با مشکلاتی همراه کنید همراه باشید:


جاگذاری و بیرون کشیدن کاپ
جاوا صحیح کاپ در واژن شاید برای همه راحت باشد. بیرون از کشیدن کاپ هم همین طور. اگر دستانتان راه نیفتد ، احتمالاً اذیت شد.
تازه این کاپورها تنها در صورتی نشتی نخواهند بود که به طور صحیح بار می آوردند.

برند و سایز مناسب را انتخاب کنید
کاپید قاعدگی در سایه های مختلف باعث می شود. این طور نیست که یک سایز برای همه مناسب باشد. حتی ممکن است با کاپ برخی از برندها احساس راحتی نکنید.
اگر شما با استفاده از این کاپیتان اصرار دارید ، ممکن است به آزمایش شما نیاز پیدا کنید. یعنی اگر اول انتخاب کنید از آب درنیامد ، ناچار برای خرید مدلی دیگر استفاده کنید.

آل عملیات
کاپ های لاتکسی ممکن است حساسیت ایجاد کند. منتها استفاده از آن را انجام می دهند قاعدگی از مواد فاقد لاتکس تولید می کند و احتمال حساسیت آنها کمتر است.
البته برای برخی از افراد دیگری که در صورت بروز حساسیت در برابر مقاومت در برابر تجهیزات احتمالی وجود دارد ، بی بیشتر بخوانید: کاپ دوران قاعدگی باعث عفونت شود؟ تحریک واژن
اگر از صحیح یا تمیز نگهداری کنید این کاپیتان ها را به اندازه کافی کافی می کند ، ممکن است در ناحیه واژن موثر باشد یا احساس تحریک کنید و ناراحتی کنید.
برای شستشوی کاپ حتما طبق دستورالعمل عمل کنید. چه کسی تحریک واژن می کند اگر انتخاب کنید سایز اشتباه است یا نامناسب انتخاب می شود.

سندرم شوک سمی (TSS)
این عارضه عفونی با استفاده از مدت زمان تمپون در ارتباط است. اما درمورد کاپ قاعدگی هنوز دقیقاً معلوم نیست که استفاده از این کپاهای چقدر باعث افزایش احتمال TSS می شود. تحقیق فعلی که احتمالاً بسیار کم است. ولی به بهرالحال به تحقیق در درایزمینه نیاز دارد.
استفاده از کاپ قاعدگی ، عوارضش چیست؟
۵- خلاصه کاپ قاعدگی استفاده کنیم یا نه؟
در صورت تمایل به استفاده از این کاپی در درجه اول بهتر است با یک پزشک زنان مشورت کنید.
اما اگر از بابت عوارض جانبی احتمالی استفاده شود ، باید بگوییم که تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد. چرا استفاده از این محصول باید روشن شود.
در ضمن شرایط هر کسی فرق بازی. نمی توان کلی کلی کرد و گفت که مزایای استفاده از کاپی قاضی را برای همه افراد در معایب آنها فراهم کرده است.
پس مطمئن ترین راه این است که مشورت پزشکی کنید. ممکن است پزشک زنان کاپ قاعدگی خاص را پیشنهاد کند یا اینکه به طور معمول از این محصول استفاده نکنید.

در استفاده از کاپ قاعدگی محتاط باشید اگر این نشانه ها را داشته باشید
درصورت دارا بودن هر یک از شرایط زیر باید محتاطانه‌تر تصمیم بگیرید:

پرولاپس یا افتتاح رحم ؛ بیشتر بخوانید: علائم افتتاح رحم چگونه است؟ حساسیت به لاستیک یا لاتکس ؛ استفاده از لوازم پیشگیری در داخل رحم مانند IUD ؛ سابقه ابتلا به سندرم شوک سمی یا TSS ؛ عفونت مکرر واژن ؛ مهبل‌گرفتگی یا واژینیسموس ؛ فیبروئیدهای رحمی ؛ بیشتر بخوانید: بیماری فیبروئید رحمی چیست؟ اِندومِتریوز ؛ به به تازگی مادر شده است ، سقوط کرده یا جراحی زنان انجام داده است. استفاده کنید که به همین زیبایی نیست. تنها پزشک در صورت استفاده از کاپ قاعدگی سبک استفاده از کنگ را برای استفاده از کاپ قاعدگی انجام می دهد. شاید در تبلیغات ببینید که این کاپیتان مناسب همه افراد و قابل قبول است که برای تمام سنین توصیف می شود.
اما ما فقط به تبلیغات اعتراض نکنیم و به توصیه پزشک مشاورتان را در اولویت قرار دهید.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خرید کاپ قاعدگی

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

کاپ قاعدگی یا تامپون

قیمت کاپ قاعدگی

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

نظرات (۱)

سلام

 

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس اشتراک گذاری ویدیو...اهنگ...فایل


https://98share.com/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی