وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است .مسائل بهداشتی ، زناشویی ، همسران ، مهارت های پیشرفته اتاق خواب

با سوپر کاسه در گوشه و کنار ، معلوم می شود که از ورزش حرفه ای آموخته می شود که در ورزشهای روزمره استفاده می شود - چه شما یک طرفدار ورزش باشید یا نه! راهنمای بازی ما را برای کمک به مقابله با عادات ناسالم با مقایسه فوتبال با برخی از قوانین طلایی ما در مراقبت از پوست ، بررسی کنید و یک استراتژی برای ایجاد یک تماس با پوست سالم و درخشان ایجاد کنید!

قانون شماره 1 - روزانه در تمرین شرکت کنید

معدود بازیکنان آنقدر با استعداد هستند که می توانند از تمرین بپرهیزند و سپس یک بازی برنده انجام دهند. برای موفقیت ، بازیکنان هر روز تمرین می کنند تا مناسب باشند و بازی خود را کامل کنند. اگر هر روز از پوست خود غافل شوید و مستقیم به جراحی صورت و جراحی پلاستیک بروید ، برای درمان علائم بدون پرداختن به علت مشکلات پوستی ، تلاشی برای درمان علائم باقی خواهید ماند. پوست سالم و درخشان نتیجه عادات سالم است. برای بهترین نتیجه ، روال مراقبت از پوست را پیدا کنید که برای شما مفید باشد ، حتی اگر این یک روال 5 دقیقه ای باشد و هر روز به آن بچسبید.

قانون شماره 2 - یک تیم برای پیروزی در بازی نیاز دارد

بله ، تام بردی درست مانند سوپرمن بسیار جذاب و خوب به نظر می رسد ، اما حتی یک بازیکن خط حمله فوق العاده با استعداد نیز برای پیروزی در بازی به کمک هم تیمی های خود احتیاج دارد. وقتی صحبت از پوست صورت می شود ، مگر اینکه متخصص پوست یا زیبایی باشید ، باید خود را با افرادی که به آنها اعتماد دارید احاطه کنید و در صورت لزوم می توانید از آنها سؤال کنید. دیدن یک متخصص پوست و سال یک بار در سال ، داشتن صورت گهگاه و دنبال کردن شرکتی که به آن اعتماد دارید که در زمینه آموزش مصرف کنندگان جدی است ، عادت های خوبی برای داشتن است. با تلاش برای انجام همه کارها روی توپ خود توپ را رها نکنید. فقط می توانید تاکنون به تنهایی بروید ، و داشتن یک سیستم پشتیبانی بسیار مفید است.

قانون شماره 3 - دنده مناسب را بپوشید

از یک فوتبالیست بپرسید که استفاده از کلاه ایمنی در هنگام بازی فوتبال چقدر مهم است. برای جلوگیری از آسیب دیدگی در طول بازی ، همه بازیکنان باید از تجهیزات ایمن و با کیفیت استفاده کنند. همین مورد در مورد محصولات مراقبت از پوست نیز صادق است. آگاهی از محصولاتی که استفاده می کنید ضروری است. پوست ما بزرگترین اندام بدن ماست و به عنوان یک بافت عمل می کند و بیشتر آنچه را که بر روی آن می چسبید ، جذب می کند. مواد موجود در محصولات شما وارد بدن و جریان خون شما می شوند. در استفاده از محصولاتی که دارای اجزای سمی هستند استفاده کنید و در عوض به دنبال محصولات مراقبت از پوست باشید که با مواد آلی ، طبیعی و مناسب برای شما ساخته شده اند. و فقط با محصولات مراقبت از پوست متوقف نشوید. مواد شوینده لباسشویی ، مواد تمیز کننده ، شمع و خوشبو کننده هوا در خانه شما می توانند با پوست و ریه های شما و سلامت شما تأثیر بگیرند.

قانون شماره 4 - آنچه در خارج از میدان انجام می دهید به همان اندازه مهم است

اگر می خواهید یک بازیکن حرفه ای باشید ، باید به درستی بخوابید و استراحت کنید ، یا اینکه بازی را اشتباه بگیرید. داشتن سلامتی خوب بخشی از یک روش روزمره پوست موفق و یک زندگی شاد است. انتخاب سبک زندگی شما نقش اساسی در سلامتی پوست شما دارد بنابراین اهمیت خواب خوب و ورزش منظم از جمله یوگا را به حداقل نرسانید. هر دوی این فعالیت ها باعث افزایش جریان اکسیژن به پوست شما می شوند تا به پاک نگه داشتن آن و سموم بدن کمک کنند. از آنجایی که استرس های ناسالم استرس می تواند در ظاهر پوست شما تأثیر بگذارد ، از رژیم غذایی ، ورزش ، یوگا و مراقبه استفاده کنید تا سطح استرس خود را پایین و متعادل نگه دارید.

قانون شماره 5 - آب زیادی بنوشید

اگر بازیکنان فوتبال را در حین استراحت بازی رعایت کنید ، خواهید دید که آنها با نوشیدن آب زیادی در معرض آب هدر می روند. با حمل آب در یک لیوان یا ظرف غیر سمی همیشه به سلامتی خود ادامه دهید. خود را هیدراته کنید بسیار حیاتی است زیرا به سیستم ها و سلول های بدن شما کمک می کند تا با جذب و هضم تمام مواد مغذی موجود در مواد غذایی و محصولات مراقبت از پوست بدن در بهترین حالت عملکرد خود را انجام دهند در حالی که خون شما در گردش خون مؤثر از سموم مضر بدن است.

خوب ، شما اکنون آماده برنده شدن در Skin Care Super Bowl هستید! ما می دانیم که ترکیب عادت های جدید مدت زمان زیادی طول می کشد و همیشه آسان نیست ، بنابراین اگر سوالی دارید یا نگرانی های پوستی دارید ، لطفاً نظر خود را در رسانه های اجتماعی به ما بسپارید یا از طریق ایمیل به info@sallybskinyummies.com برای ما ارسال کنید. همیشه از شنیدن شما خوشحالیم!

  • مجید امیری ثانی

مراقبت از پوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی