وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است .مسائل بهداشتی ، زناشویی ، همسران ، مهارت های پیشرفته اتاق خواب

آیا پوست من از ویتامین C سود می برد؟

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۱ ب.ظ

روز گذشته یکی از مشتریان فوق العاده ما برای ما پیام ارسال کرد و گفت که او در زمان نوجوانی آکنه داشته و در زندگی بزرگسالی او هنوز در حال بهبودی است. بنابراین ، او می خواست بداند که ما برای لکه های قهوه ای (که به عنوان رنگدانه نیز شناخته می شود) ، جای زخم های آکنه و پوستی ناهموار توصیه می کند. این سؤال باعث شد ما درک کنیم که این زمان خوبی برای صحبت در مورد ویتامین C است و چرا تقویت کننده پوست آنتی اکسیدان (که با ویتامین C پر شده است) در قالب پودر قرار می گیرد و نه در سرمی همانطور که در بسیاری از شرکت ها پیدا خواهید کرد.

اول از همه ، اسید اسکوربیک ، که به عنوان اسید L- آسکوربیک نیز شناخته می شود ، محبوب ترین شکل ویتامین C است زیرا بیشترین تحقیقات مربوط به پوست را دارد. انواع دیگری از ویتامین C وجود دارد که در یک وبلاگ جداگانه در مورد آنها بحث خواهیم کرد اما در حال حاضر ، اسید اسکوربیک نوع ویتامین C است که در این پست خواهیم داشت زیرا تحقیقات نشان می دهد که می تواند:

پوست را روشن کنید. اثرات روشن کننده را می توان به این واقعیت نسبت داد که ویتامین C تیروزیناز را مهار می کند ، که یک آنزیم کلیدی در تولید رنگدانه در پوست ما است. با مهار این آنزیم ، ویتامین C به روشن شدن هر گونه تغییر رنگ از لکه های خورشید ، لکه های سنی یا زخم های آکنه کمک می کند.

آسیب رادیکالهای آزاد را از عوامل خارجی مانند آلودگی ، دود سیگار ، اکسیداسیون و غیره ترمیم کنید. درست همانند بسیاری از آنتی اکسیدان های قوی ، ویتامین C یک الکترون را اهدا می کند ، رادیکال آزاد را خنثی می کند و با این کار حتی با از بین رفتن یک الکترون پایدار می ماند.

تولید کلاژن را ارتقا می بخشد. کلاژن برای پوست محکم ، نرم و نرم است. بدون کلاژن ، پوست ما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد ، که به نوبه خود منجر به ایجاد چین و چروک و خطوط ریز می شود. بدن ما به طور طبیعی آن را ایجاد می کند ، اما با افزایش سن ، بدن ما کلاژن را تجزیه می کند و توانایی ما در تولید بیشتر کاهش می یابد. خوشبختانه ، هنگامی که به صورت موضعی استفاده می شود ، ویتامین C باعث تحریک سنتز کلاژن می شود.

التهاب را کاهش می دهد. تحقیقات نشان می دهد که ویتامین C در برابر مواد مضر که به بیماری کمک می کنند محافظت می کند. به همین دلیل ، مطالعات نشان می دهد که برخی از مزایای ضد التهابی دارد.

اما آیا ویتامین C ، به ویژه اسید اسکوربیک اسید ، این ترفند را انجام می دهد؟

جواب نه با حروف بزرگ است. این احتمال وجود دارد که بسیاری از سرم های ویتامین C و لوسیون هایی که در آنجا می بینید ، دیگر ویتامین C موثری در آنها نداشته باشند. ویتامین C یک ماده بسیار ریز است و از زمان لحظه انحلال آن در آب مستعد تجزیه است. برای جلوگیری از این امر و اطمینان از ماندن ویتامین C ، ما پوست آنتی اکسیدانی خود را به صورت پودر تقویت کردیم.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم که باید به آن توجه کنیم این است که ، اگرچه ویتامین C یک آنتی اکسیدان قدرتمند است ، اما وقتی با سایر ترکیبات آنتی اکسیدان و ارتباط دهنده سلول ساخته می شود ، مفیدتر است. به همین دلیل است که ما در آنتی اکسیدان پوست تقویت کننده L- اسکوربیک اسید خود با عصاره انار ارگانیک ، آلانتوئین ، اسید هیالورونیک اسید و Resveratrol با محصولی که ترمیم و محافظت می کند ترکیب می کنیم.

بازگشت به سوال مشتری ما: چه کسی می تواند از ویتامین C بهره ببرد و چگونه به طور صحیح از آن استفاده می کنید؟

خوب ، از آنجا که ویتامین C باعث تولید کلاژن می شود ، آسیب های رادیکال آزاد را ترمیم می کند ، پوست را روشن تر می کند و خاصیت ضد التهابی دارد ، یافتن هر پوستی در هر سنی دشوار است که از ویتامین ث فایده ای نداشته باشد. در صورت بهبودی از زخم های آکنه یا رنگدانه ، می توانید از آن بهره مند شوید. اگر استرس دارید و در معرض بسیاری از رادیکالهای آزاد قرار دارید ، می توانید از آن بهره مند شوید. اگر پوست شما علائم پیری را نشان می دهد ، می توانید از آن بهره مند شوید. به همین دلیل است که افراد زیادی درباره ویتامین C هوس می کنند. در واقع این ماده بسیار متنوع و مفید است.

حال اگر Boost پوست آنتی اکسیدانی ما را به عنوان محصول ویتامین C خود انتخاب کردید ، به این ترتیب توصیه می کنیم از آن استفاده کنید. هر شب سرم یا مرطوب کننده مورد علاقه خود را در کف دست خود قرار دهید ، آن را با یک قاشق چربی تقویت کننده پوست آنتی اکسیدان مخلوط کنید (به هر حال ، این محصول با قاشق کمی همراه است) و آن را روی صورت خود بمالید. همچنین می توانید از این محصول با ماسک مورد علاقه خود استفاده کنید. مهم نیست که چگونه آن را مخلوط کنید ، اگر هر روز چند هفته از آن استفاده کنید ، چهره شما را درخشش سالم می بخشد ، در حالی که روند پیری را کند می کند!

اگر ویتامین C در حال حاضر بخشی از برنامه های روزمره شماست یا اگر بعد از خواندن این وبلاگ ، تقویت کننده پوست آنتی اکسیدان ما را امتحان می کنید ، دوست داریم بدانیم که چگونه این کار را برای شما انجام داده است. نظر خود را در مورد سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به ما بسپارید و یا نامه الکترونیکی را به آدرس info@sallybskinyummies.com برای ما ارسال کنید.

  • مجید امیری ثانی

ویتامین c

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی