وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است .مسائل بهداشتی ، زناشویی ، همسران ، مهارت های پیشرفته اتاق خواب

آیا کاپ قاعدگی برای انجام ورزش مناسب است؟

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۱۷ ب.ظ

اگر در طول دوره ماهیانه خود را ورزش کنید ، اگر کاپ قاعدگی انتخاب خوبی داشته باشید ، اگر آن را به درستی قرار دهید ، هیچ نشت یا ناراحتی برای شما ندارید. اگر کاپ قاعدگی این امکان را برای شما فراهم می کند که در طول پریودی ورزش کنید و احساس راحتی داشته باشید ، نمی تواند در طول چند روز اول قاعدگی ورزش سنگین انجام دهد.طرز استفاده کاپ قاعدگی

آیا می توانید در طول ورزش یا خواب ، کاپ قاعدگی نشت کند؟
به طور کلی ، کاپ قاعدگی لازم نیست که کند شود. اگر متوجه شدید که خون شدید ، ممکن است آن را به شکل درستی قرار دهید و قرار ندهید. در هنگام خواب یا ورزش ، کاپ ممکن است تغییر وضعیت بدهد و این باعث نشت خون شود. اطمینان داشته باشید که اندازه گیری آن از کاپ قاعدگی را انتخاب کرده اید.

آیا استفاده از کاپ قاعدگی باعث تشدید درد این دوره می شود؟
کاپ قاعدگی هیچ ارتباطی با درد یا گرفتگی پریودی ندارد. تجربه درد در طول چند روز اول پریودی طبیعی است ، اگر اندازه گیری کنید که در زندگی روزمره شما اختلال ایجاد می کنید. اگر از گرفتگی و درد پریودی رنج برید به پزشک مراجعه کنید تا دلیل آن را مشخص کنید.

آیا ممکن است ادرار وارد کاپ قاعدگی شود؟
اگر ادرار وارد کاپ قاعدگی شود ، به این معنی است که آن را به درستی در جایگاه خود قرار می دهید و یا اگر بتوانید دلیل کنید ، همچنین خواهد بود. کاپ قاعدگی شما باید واژن شود و ادرار نمی تواند وارد کشور شود.

چگونه مادرتان را متقاعد کنید که به شما اجازه استفاده از کپ قاعدگی را بدهد؟
درباره همه مزایا و معایب کاپ قاعدگی با مادرتان صحبت کنید. به من توضیح دهید که چرا من می توانم جایزه سایر محصولات استفاده شده در طول قاعده از آن استفاده کنید. قبل از شروع مکالمه ، اطلاعات کافی درباره کاپ های قاعدگی بدست آوریل. به مادر خود اطمینان دهید که با وجود باکره بودن نیز می توانید از کپ قاعدگی استفاده کنید. او را متقاعد کنید که با استفاده از کاپ قاعدگی ، قرار دادن ، خارج کردن و نحوه تمیز کردن آن را می دانید تا اگر از این وسیله برای شما بی خطر است استفاده کنید.

آیا می توانید با وجود IUD از کاپ قاعدگی استفاده کنید؟
در صورتی که IUD دارید ، توصیه نمی شود که اگر کاپ قاعدگی استفاده کنید باید آن را هر 10 تا 12 ساعت خارج کنید و تخلیه کنید. این احتمال وجود دارد که در طول خارج کردن و قرار دادن کاپ قاضیگی ، IUD شما جابجا می شود. اگر IUD قرار داده شود ، گزینه های دیگر مانند پد و تامپون می تواند انتخاب شما را برای شما باشد.

آیا احساس درد در طول استفاده از کاپ قاعدگی طبیعی است؟
قرار نیست که در حین استفاده از کاپ قاعدگی احساس درد کنید. ممکن است در هنگام قرار دادن کاپ برای اولین بار ، احساس ناراحتی جزیی داشته باشید. اما اگر کاپ قاعدگی اندازه مناسبی داشته باشد و به درستی درون واژن جا باشد ، درد شما را از بین می برد و ناراحتی داشته باشید.

آیا کاپ قاعدگی می تواند باعث عفونت شود؟
فنجان قاعدگی نمی تواند باعث عفونت شود ، در حالی که عدم رعایت بهداشت شخصی قطعاً می تواند انجام دهد. دستان خود را را قبل و بعد از قرار دادن و خارج کردن از کاپ قاعدگی ضد عفونی کنید. حداقل هر 10 تا 12 ساعت یکبار ، کاپ را از بین ببرید تا خطر اففونت را به حداقل برسانید. برخی گزارش ها نشان می دهد که استفاده از کاپ قاعدگی می تواند با خطرات ابتلا به عفونت مرتبط باشد اما تنها در زنانی است که سابقه عفونت های مکرر را دارند.

برای قرار دادن آن نیازی به استفاده از روان سازها ندارید. کاپ قاعدگی را با سرکه ، الکل ، پراکسید هیدروژن یا جوش شیرین نشویید و آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید اگر نتوانید به سیلیکون آسیب بزنید. کاپ قاعدگی را با آب ساده بشویید یا آن را بعد از اتمام قاعدگی به مدت 5 تا 10 بجوشانید. پس در یک کیسه پنبه ای نگه داری نکن.

کاپ های قاعدگی در طول پریودی های شدید تا چه اندازه اعتماد به نفس دارید؟
کاپ های قاعدگی بهترین انتخاب برای پریودی های سنگین هستند. آنها می توانند تا 41 میلی لیتر خون را در خون نگه دارند. در سوی دیگر ، تامپون های با قدرت بالا می توانید 15 تا 18 میلی لیتر و پدها در حدود 12 میلی لیتر می توانید آن را به خود جذب کنید. اگر کاپ قاعدگی شما در طول دوره های سنگین ماهیانه از بین برود ، ممکن است در صورت قرارگرفتن یا اندازه گیری نامناسبی را انتخاب کنید. برخی اوقات ممکن است کاپ درون بدن شما تغییر مکان دهد و همین باعث نشت شود.

آیا ممکن است خونی که درون کاپ قاعدگی جمع شده است از آن خارج شود؟
قرار دادن غلط کاپ یا استفاده از اندازه گیری اشتباه باعث نشت خون می شود. در صورتی که میزان خونریزی را داشته باشید ، شما هم دارید یا به موقع اقدام به تخلیه کاپ نکنید همچنین ممکن است با نشت دوباره شود. حرکات روده و تغییر وضعیت دهانه رحم ، گاهی باعث تغییر وضعیت و نشت کاپ قاعدگی می شود.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خرید کاپ قاعدگی

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

کاپ قاعدگی یا تامپون

قیمت کاپ قاعدگی

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی