وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است .مسائل بهداشتی ، زناشویی ، همسران ، مهارت های پیشرفته اتاق خواب

ایا تیغ زدن باعث افزایش ریش می شود؟

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۰۵ ب.ظ

آیا تیغ زدن باعث افزایش ریش می شود؟
تیغ زدن صورت راحتترین و دردسترسترین روشی است که خانمها و آقایان برای حذف موهای زائد خود را استفاده می کنند. تا چند سال پیش استفاده از تیغ ، فقط بین آقایان رایج بود ؛ اما به تدریج ، خودتراش ها و تیغه های مختلف به بازار آمد که گفته می شود مناسب پوست خانم ها طراحی شده است. با این هنوز هم وجود ندارد از بانوان این دغدغه را دارد که ایا تیغ زدن صورت در زنان و مردان باعث افزایش ریش می شود یا خیر. از این رو در این مقاله تصمیم گرفتم یک بار برای همیشه به این سوال مهم پاسخ دهید و خیال شما را بابت زیاد نشدن موهای زائدان با تیغ راحت کنید. به طور کلی تیغ زدن صورت فواید و مضراتی دارد که بهتر است قبل از استفاده باشد ، از آن اطلاعات آگاهی داشته باشید.ریش تراش فیلیپس سری 9000

 فواید تیغ زدن ریش بانوان
بیش از خانمها به دلیل برخی اوقات شنیده شدن نادرستاشان از تیغ زدن صورت خودداری استفاده می کند. اما استفاده از تیغ برای بین بردن موهای زائد صورت مزایایی دارد که شما نمی توانید در هیچ یک از روش های دیگر اصلاح کنید.

یکی از مهمترین فواید استفاده از تیغ برای اصلاح صورت ، بدون درد بودن آن است. موی زائد بعداً از خانمها ، به دلیل مشکلات هورمونی ضخیمتر از حد مجاز است و چه بسا این بیماری درد می کند اگر اصلاح شود با بند و موم تجربه می کند. هر چه موهای صورت ضخیمتر باشد ، بند انداختن و یا استفاده از موم دردناک است و حتی گاهی باعث ایجاد مقاومت در برابر تجهیزات (مانند قرمزی و سوزش) می شود. از طرف لیزر موهای زائد هم برای همه انواع پوست مناسب نیست ؛ زیرا در برخی دیگر باعث تجربی رنگ آمیزی و ایجاد لکه های پوستی می شود. فقط ممکن نیست که فقط بر حذف موهای زائدتان ، جالب توجه است اگر هم دارد.

فواید تیغ زدن ریش
تیغ زدن صورت را با استفاده از موها را از بین برد ، پوست شما را به همان لایه ای که استفاده می کنید! کسانی که سالهاست از تیغ برای اصلاح صورت استفاده می کنند ، اعتقاد دارند این کار را می کنند یک روش لایه برداری فوق العاده برای پوست آنها است و به همین دلیل حاضر نیست که تیغ زدن صورت را با هیچ روش دیگری جایگزین نمی کند. در حقیقت وقتی شما از تیغ برای اصلاح صورت استفاده می کنید ، همراه با موهای زائد سلولهای مرده پوست زدوده شده و پوست را روشن و شفاف کنید. در نتیجه در این حالت آرایش روی پوست نرم و صاف شما بهتر استفاده می کنید.

برای اینکه با استفاده از تیغ زدن صورت شما لایه برداری می شود ، لازم نیست فشار را زیاد کنید تا با وارد شدن به پوست وارد کنید. فقط قبل از استفاده بررسی کنید که اگر شما نمی توانستید و تیزی کافی داشته باشید.

از طرف دیگر اگر بهترین روش اصلاح صورت با ژیلت را بدانید ، با تیغ زدن پوست شما را زیباتر می کنید. اولا به تجربه ثابت شده است که با ضربه زدن به روش دیگر ، مانند بند انداختن و وکس کردن صورت ، باعث شل شدن و افتتاح پوست نمی شود. در نتیجه به مرور زمان استفاده از تیغ ، به جای بند و موم ، چین و مواد شیمیایی صورت شما را کاهش می دهد. دوما بعد از اینکه با تیغ زدن سلولهای مرده پوست از بین پوشانده شود ، منافذ پوست هم باز می شود. این زمان مناسب برای استفاده از پوست مفید است و آبرسان آنها را تقویت می کند. با این کار پوست بهتان به مراتب شادابتر تر شد. به طور کلی اصلاح صورت با تیغ ، از روش های دیگر هزینه و دردسر کمتری دارد.

معایب تیغ زدن صورت خانمها
با وجود تمام مزایایی که برای این روش اصلاح گفته شد ، تیغ زدن هم خالی از عیب و ایراد نیست و بعضی اوقات خاص خود را دارد. پوست بعضی از افراد ، به شخصیتی که مجاهدین مجاهدین دارند ، به تیغ حساسیت دارند و در نتیجه تراشیدن ریش با تیغ ، پاسخ التهابی نامناسبی به نام سودوفولیک قانونی گفته شده است. در این حالت نوک موهای ساخته شده به داخل پوست فرو می رود ، ریشه مو اصطلاحا تأیید شده و جوشهای التهابی دوباره پیدا می شوند.

علاوه بر این در موارد خاص تیغ زدن باعث بریدگی و خونریزی ، و گاهی اوقات به جای ماندن جوشگاه های بدشکلی روی پوست انجام می شود. شاید بریده شدن پوست به خودی خود مشکل حدی به نظر نرسد. اما توجه داشته باشید که این مشکل به نظر می رسد کوچک است ، در صورت عدم استفاده از شخص شخصی پس از عواقب جدی مانند ابتلا به ویروس ایدز و هپاتیت را دنبال کنید باید باشد. اگر شما استفاده کنید ، لطفاً به آرایشگاهها و پیرایشگاهها از تیغ و ژیلت اصلاح شخصی خودتان و یا اگر آنها را یک بار مصرف کنید استفاده کنید.

از جمله مشکلات شایع دیگر اصلاح با این ابزار ، سوختگی با تیغ است. در این مواقع در اثر تیغ زدن خراش قرمز کوچکی روی پوست ظاهر صورت. این خراش معمولاً بعد از چند ساعت تا چند روز ، برطرف است ؛ اما با این حال در شرایط خاص ممکن است سوختگی برای ایجاد جوش بعد از اصلاح ختم شود. پس چه باید کرد؟

قیمت ریش تراش موزر

قیمت ماشین ریش تراش موزر

قیمت ریش تراش موزر 7 دنده

فیلیپس ریش تراش

ریش تراش کیمی

قیمت ریش تراش براون

قیمت موزر فیلیپس

ماشین صورت تراشی

ریش تراش فیلیپس سری 9000

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس ضد آب سری 9000

ریش تراش پرومکس

خرید ماشین ریش تراش

ماشین ریش تراش براون

ریش تراش براون سری 3

قیمت ریش تراش فیلیپس at890

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس

ماشین ریش تراش پاناسونیک

قیمت ریش تراش پاناسونیک

سه تیغ

ریش تراش فیلیپس at890 تقلبی

ریش تراش براون سری 9

ریش تراش ارزان

سه تیغ فیلیپس

ریش تراش رمینگتون

ریش تراش براون سری 7

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی