وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است .مسائل بهداشتی ، زناشویی ، همسران ، مهارت های پیشرفته اتاق خواب

مزایا و معایب کاندوم و انواع آن

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۴۸ ب.ظ

کاندوم تنها روش پیشگیری از بارداری است که هم چنین از بارداری جلوگیری می کند و هم از شما در برابر بیماری های مقابله با محافظت می کند. ولی آیا شما انواع مختلف و حتی مردانه و زنانه دارید؟

پیش مقاله در مقاله آشنایی با کاندوم به عنوان ابزار پیشگیری از ایدز و سایر بیماری های آمیزشی برای بررسی نکات کلیدی در ویژگی کاندوم پرداخت. در ادامه این مطلب خواستار مزایا و مضرات کاندوم را بررسی کنیم و سپس به معرفی چند نوع کاندوم مختلف بپردازیم.

کاندوم یا کاپوت ، پوششی کشسان و ارتجاعی است که از تماس فیزیکی حین رابطه جنسی لازم است و در دسته بندی محصولات بهداشتی جنسی قرار می گیرد. کاندوم ابزاری برای جلوگیری از بارداری و بیماری های مختلف مقابله با انواع مختلف است. در صورت استفاده از صحیح از کاندوم تا 95 درصد از بارداری ناخواسته ، ایدز ، هپاتیت C و سایر بیماری های مقدماتی باعث می شود.کاندوم ژله ای

کاندوم ها به دو دسته کلی کاندوم زنانه و مردانه تقسیم بندی شده و باعث می شود کاندوم مردانه بیش از کاندوم زنانه مورد استفاده قرار گیرد. کاندوم مردانه باز هم تنوع دارد که دلیل آن رضایت است و لذت بردن بیشتر از زمان رابطه جنسی است.

راههای مختلفی برای پیشگیری از بارداری وجود دارد ، برخی از این راهها فقط از بارداری پیشگیری نمی کند ، بلکه جلوی ابتلا به بیماریهای مقاربتی را نیز می گیرد. اما آیا شما از انواع آن به صورت موقت خرید کاندوم اطلاعات کافی دارید که چیزی را که برای شما مناسب است خریداری کنید؟

مقایسه کاندوم مردانه و زنانه:

از انواع کاندوم به کاندوم مردانه که روی آلت جنسی کشیده است و کاندوم زنانه که در داخل واژن قرار می گیرد نام برد. با استفاده از روش قرار دادن آن متفاوت است ، اما هردو از تماس مستقیم آلت تناسلی مردانه با واژن زن استفاده می کند.

اگر زن استفاده شود ، اگر 95٪ تأثیر بگذارد و اگر به طور صحیح استفاده کند ، این نتیجه را 79 کاهش می دهد. این کاندوم به این دلیل که سخت در واژن قرار می گیرد و قیمت گرانی هم دارد ، نسبت به کاندوم های مردانه روج کمتری دارد.

با استفاده درست از کاندومیرد مردانه ، هنگام مقایسه جنسی ، 98 مورد تحت تاثیر قرار گرفت. به این معنی که وقتی از کاندوم به عنوان پیشگیری از بارداری استفاده می شود ، در سال فقط دو مورد احتمال دارد بارداری وجود داشته باشد.

انواع کاندوم های مردانه:
کاندومیده مردانه ، از جنس لاتکس ، پلاستیک یا طبیعی وجود دارد ، ولی از جنس لاتکس ساخته شده است. اگر به این نوع ماده حساسیت دارید ، نوع پلاستیکی آن را امتحان کنید. کاندوم لاتکس و پلاستیکی از شما در برابر عفونت های مقاربتی حین هر نوع رابطه جنسی (واژنی ، دهانی و مقعدی) محافظت می کند.

استفاده از کاندوم مردانه نسبت به کاندوم زنانه رایج است و همچنین امکان بارداری حین رابطه جنسی با استفاده از کاندوم مردانه حدود 18 مورد است. تنوع در کاندوم مردانه بالاست و هر کدام باعث رضایت طرفین در رابطه جنسی خواهد شد.

کاندوم طبیعی از بارداری پیشگیری می کند ، اما به این دلیل که مثل پوست انسان منافذ کوچکی دارند ، نمی توانند از شما استفاده کنند در صورت محافظت در برابر محافظت از مواد محافظت شده.

کاندوم پلی اورتان:

این نوع کاندوم ، ضخامت کمتری نسبت به کاندوم لاتکس دارد و لذت بردن از تماس پوست با پوست را راحت تر می کند. این نوع کاندوم را به همراه روانپزشکان مصرف کرد. ولی در برابر پارگی مقاومت کمتری دارند و مقرون به صرفه نیستند.

روانشناس کاندوم:

در این نوع کاندوم ، پوشش نازیکی از حالت طبیعی روی سطح بیرونی را قرار می دهد که درد و سوزش در صورت رابطه جنسی را موجب می شود و اگر شما را از پارگی کاندوم کمک می کند. اگر کاندومی که شما را مجبور به روان درمانی می کند ، بهتر است خودتان را مقید کنید که طبیعت شما را مجبور می کند تا رابطه جنسی راحت داشته باشد. همچنین دقت کنید محصولی را که به معنی رابطه جنسی استفاده می کند ، حتماً در پایه آب باشد. استفاده از روان کننده های روغنی مثل وازلین به کاندوم آسیب زده و آن را از کار می اندازد.

کاندوم اسپرم کش:

این نوع کاندوم ، مایعی شیمیایی دارد که اسپرم ها را استفاده می کند. نوعی از کاندوموهای درحالی که دارای این ماده هستند به فروش می رسانند اما مقدار ماده ای که ممکن است برای کشت کافی نباشد و برای ماده اضافی برای محافظت لازم است. به همین منظور باید ماده اسپرم را جدا کنید و تهیه کنید. اما دقیقاً باید این اسپرم را جذب کنید مانند نان اکسینول -9 با وجود اینکه بارداری باعث می شود ، خطر ابتلا به ایدز افزایش یابد.

قیمت کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم خاردار ژله


خرید کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم خاردار قابل شستشو

کاندوم ژله

قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم ژله ای قابل شستشو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی