وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است .مسائل بهداشتی ، زناشویی ، همسران ، مهارت های پیشرفته اتاق خواب

دستان ما می توانند در زمان زمستان بیش از حد خشک شوند ، به خصوص که ما کار خود را در لیست کارهای خود انجام می دهیم! ناگفته نماند که ما در وسط فصل آنفولانزا قرار داریم و تمیز کردن دستانمان با صابون خشن یا ضد عفونی کننده چندین بار در طول روز می تواند خشکی و ظهور چین و چروک را برجسته کند.

طبق مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) ، مطالعات نشان داده اند که استفاده از صابون های حاوی مواد ضد باکتری از صابون معمولی مؤثر نیست. این امر همچنین صحیح است هنگامی که دستان خود را به طور صحیح و با استفاده از آب تمیز تمیز برای مرطوب ، چربی ، تمیز کردن و شستشو بشویید. سعی کنید دست ها را با حوله های تمیز یا هوا خشک کنید. طبق گفته CDC ، هیچ تفاوتی بین استفاده از آب سرد یا گرم وجود ندارد و تمیز کردن حداقل 20 ثانیه ایده آل است. به خاطر داشته باشید که این مورد برای کسانی که در یک مرکز بهداشتی و درمانی کار می کنند صحیح نیستند که هنوز هم نیاز به استفاده از ضد عفونی کننده ها و صابون های ضد باکتریایی دارند صحیح نیست.

اگر از ضد عفونی کننده های دستی ، محصولات ضد باکتریایی یا آب گرم اجتناب نمی شود و یا لازم است چندین بار دست ها را در طول روز بشویید ، بهترین کار بعدی که می توانید برای جلوگیری از ناراحتی انجام دهید استفاده از صابون دست و مرطوب کننده ایمن است. این چیزی است که ما هنگام ایجاد صابون دست و شفابخش دست خود ، این را به خاطر می آوریم.

صابون دست کف دست Sally B’s Skin Yummies ایده آل برای جلوگیری از خشکی بیش از حد دست است زیرا به اندازه کافی ملایم برای تمیز کردن است و دستان شما را ابریشمی و مرطوب می کند. این واقعیت که این صابون از قبل فوم شده است ، کمک می کند تا آن را ملایم و موثر در تمیز کردن دستان خود کنید. ما از روغن هایی مانند نارگیل ، جوجوبا و روغن زیتون استفاده می کنیم که با ایجاد یک مانع محافظ بر روی سطح ، دست ها را نرم و مرطوب نگه می دارد. علاوه بر این ، صابون ما EWG تأیید شده است به این معنی که با مواد آلی معتبر ساخته شده است و عطر و بوی مصنوعی ندارد.

با این حال ، استفاده از صابون مناسب ممکن است برای مرطوب کردن دستان شما کافی نباشد ، بنابراین یک کره مرطوب کننده خوب دست را به کارهای روزمره خود اضافه کنید ، مانند کره Healing Hand کره ما. این محصول بسیار عالی است زیرا پر از روغن ، کره غنی ، و گیاهان طبیعی است که نه تنها مرطوب شوند ، بلکه یک سد محافظ نیز روی سطح ایجاد می کنند. مزیت این است که روغنهای خوشبو کننده کره کره و کره ما به راحتی در پوست جذب می شوند و می توانند اثرات خشکی را برطرف کنند ، پوست را بهبود بخشیده و اثرات پیری را معکوس می کنند. به علاوه ، این EWG تأیید شده است!

به طور خلاصه ، برای محافظت از دستان خود ، صابون ملایم و یک مرطوب کننده دست غنی را توصیه می کنیم. آنچه باید در صابون به دنبال آن باشید:

اثربخشی و لطافت سورفکتانت که در محصول مورد استفاده قرار می گیرد
نرم کننده های خوب برای کمک به دستان شما در حفظ رطوبت و معکوس کردن تأثیرات رادیکال های آزاد است
غیر سمی بودن مواد مورد استفاده
علاوه بر صابون مناسب ، حداقل (دو بار در روز) از یک مرطوب کننده غنی از گیاه استفاده کنید که باعث محافظت ، بهبود و تسکین دست شما می شود.

صابون دست Foaming در 5 عطر با طراوت عرضه می شود: لیموترش (رایحه اصلی) ، اسطوخودوس ، زنجبیل لیمو شیرین ، نعناع و بدون احساس.

کره Healing Hand در 4 رایحه دلپذیر عرضه می شود: شیرین زنجبیل لیمو ، مرکبات وانیلی ، اسطوخودوس و بدون احساس.

  • مجید امیری ثانی

دستان تمیز

سلامتی دستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی