وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است .مسائل بهداشتی ، زناشویی ، همسران ، مهارت های پیشرفته اتاق خواب

Sally B's Skin Yummies به عنوان یکی از اولین شرکت های مراقبت از پوست که محصولات خود را به دست آورده است و از مشهوریت Nationally EWG VERIFIED earn برخوردار است ، مفتخر است که به کورتنی کارداشیان و کارگروه محیط زیست (EWG) بپیوندد و از طریق #BeautyMadeBetter خود برای اصلاح آرایشی موضع بگیرد. کمپین.
آیا می دانید که قوانین آرایشی و بهداشتی ایالات متحده از زمان رکود بزرگ تا حد زیادی بدون تغییر مانده است؟ نکته جالب تر این که کنگره آن را به مصرف کنندگان واگذار کرده است تا در مورد مواد شیمیایی مضر مانند فرمالدئید ، آزبست و استات سرب در محصولات مراقبت شخصی خود اطلاعاتی کسب کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این ویدئو تماشا کنید و به ما در گفتن کنگره بپیوندید.
 

Sally B's Skin Yummies متعهد به حمایت از الزامات برنامه دقیق EWG VERIFIED، است که شامل موارد زیر است:
اجتناب از مواد تشکیل دهنده ای که نهادهای معتبر بهداشتی برای نگرانی های احتمالی سلامتی در این زمینه قرار گرفته اند
ارائه برچسب زدن که کاملاً مواد تشکیل دهنده آن را فاش کند
با استفاده از مواد نگهدارنده کافی
عاری از آلودگی ، و
پیروی از شیوه های تولید خوب.
تمام محصولات تأیید شده Sally B Skin Yummies EWG را در اینجا پیدا کنید
برای آگاهی از این برنامه باورنکردنی ، کارگروه محیط زیستی به سراسر کشور سفر کرده و پس از ساعت ها پاپ آپ را برگزار می کند که مورد توجه #EWG دانشمندان ، شرکا و محصولات واقع شده است. ما هیجان زده شدیم که در رویداد آنها در غرب هالیوود گنجانده شود و به طور فعال با EWG کار می کنیم تا مهر و موم خود را در کل مجموعه Skin Yummies کسب کند ، از جمله محصولات جدیدی که در حال تولید هستند! برای کسب اطلاعات بیشتر ، پست وبلاگ ما را در مورد اهمیت برنامه تأیید شده EWG و EWG تأیید شده بررسی کنید: برای وب سایت سلامتی خود و با ما در ارتباط باشید تا تغییرات مثبتی در قوانین آرایشی ایجاد کنید!

 

مرجع : sanykala

  • مجید امیری ثانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی