وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است .مسائل بهداشتی ، زناشویی ، همسران ، مهارت های پیشرفته اتاق خواب

اگر هدف شما سالم سازی در سال 2019 است ، ما در هر مرحله از راه تحسین می کنیم و از شما حمایت می کنیم. ما همچنین شما را تشویق می کنیم که یک روال مراقبت از پوست غیر سمی را به لیست رزولوشن خود اضافه کنید!
با این گفته ، مهم است که بدانید هنگام اضافه کردن محصولات جدید ، باید به تدریج این کار را انجام دهید ، حتی با محصولات غیر سمی. هر چیز جدید ، از جمله مواد گیاهی گیاهی ، می تواند یک شوک برای سیستم شما باشد اگر همه به یکباره معرفی شود ، به خصوص هنگامی که بدن شما مشغول سازگاری با این تغییر و آزاد کردن سموم انباشته شده از سبک "قدیمی" شما است.
هنگامی که مردم در نظر دارند انتقال به محصولات مراقبت از پوست غیر سمی را انجام دهند ، سؤالاتی از این دست مطرح می شود:
خیلی گران است؟ از کجا آغاز کنم؟ از کدام محصولات باید استفاده کنم؟
ما می دانیم که می تواند سرمایه گذاری بیش از حد در محصولات جدید شود و حتی بفهمد از کجا شروع کنیم. خبر خوب این است که برای تمیز کردن ، لازم نیست بانک را بشکنید! و در مورد تحقق هدف خود برای یک سال جدید سالم ، به ما پیشنهاداتی ارائه دهیم تا شما را در سفر خود به یک روال مراقبت از پوست راهنمایی کند.
در اینجا چند نکته برای کمک به شما در انتقال به محصولات سالم تر آمده است:
موجودی بگیرید. لیستی از تمام محصولات مراقبت شخصی را که استفاده می کنید تهیه کنید و درباره سمیت آنها در پایگاه داده های زیبایی پوست گروه کار محیطی تحقیق کنید.
محصولات خود را رتبه بندی کنید متوجه خواهید شد که برخی از محصولات شما بالاتر از سایرین رتبه بندی می شوند. آنها را از سمی ترین به مواد سمی کمتر رده بندی کرده و در ابتدا سمی ترین را در نظر بگیرید.
در مورد جایگزینی ها تحقیق کنید به دنبال شرکت هایی باشید که محصولات خود را به دلیل عدم سمیت تأیید می کنند و از ترکیبات ارگانیک و غیر سمی استفاده می کنند.
نمونه / اندازه سفر را امتحان کنید تا مطمئن شوید که محصولات مناسب را برای شما انتخاب کرده اید.
محصولات خود را با استفاده از محصولات خود مبادله کنید. هنگامی که از مرطوب کننده خارج نیستید ، آن را با گزینه سالم جایگزین کنید. این کار به شما فرصت می دهد تا ضمن اجرای تغییر تدریجی در کارهای روزمره ، به محصولات جدید عادت کنید.
برس های خود را تمیز کنید. چیزی که غالبا نادیده گرفته می شود ، اما بسیار مهم است ، این است که همیشه به خاطر داشته باشید هنگام انتقال به یک محصول آرایش جدید ، برس های خود را خاموش یا تمیز کنید. باکتری ها و مواد شیمیایی باقیمانده از یک محصول قبلی می توانند در برس ها جمع شوند ، و ما نمی خواهیم چیزی در محصولات جدید و سالم شما تداخل داشته باشد.
و در آخر اینکه برای تصمیم گیری فوق العاده ای برای جابجایی محصولات تمیز ، خود را به پشت خود ببخشید! تغییر در یک سبک زندگی سالم یکی از بهترین راه حل های طولانی مدت است که می توانید برای رفاه عمومی خود و به خاطر سیاره ما انجام دهید. هفته آینده با ما در ارتباط باشید تا در مورد کارهای روزمره و محصولات مورد استفاده در مورد سم زدایی صحبت کنیم تا شما را در مسیر زندگی سالم تر حفظ کند.
اگر سوالی دارید ، لطفاً در صفحات رسانه های اجتماعی ما یا از طریق ایمیل برای ما پیام ارسال کنید. ما عاشق دریافت پیام از مشتریان خود هستیم ، حتی اگر این فقط به روزرسانی ما در پیشرفت شما باشد!

 

منبع : sanykala

  • مجید امیری ثانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی