وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

وبلاگ النا جان

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زندگی است .مسائل بهداشتی ، زناشویی ، همسران ، مهارت های پیشرفته اتاق خواب

آیا می دانید چرا اسید HYALURONIC (HA) یک ترکیب ضد پیری معجزه محسوب می شود؟ HA یک ماده آرام بخش بسیار مؤثر است که وظیفه آن جذب آب به سلولهای پوستی است. آرایش منحصر به فرد این ماده به شما امکان می دهد تا 1000 برابر وزن خود را در آب نگه داشته و میزان رطوبت آن را بر اساس رطوبت داده شده تنظیم کنید. این باعث می شود پوست متعادل شود و از عدم رطوبت پوست جلوگیری کند. اسید هیالورونیک در صورت استفاده موضعی ، لایه ای روی پوست ایجاد می کند که به آن تنفس ، جذب و حفظ رطوبت می دهد.

 

اما چرا رطوبت در پوست شما از اول مهم است؟ سؤال خوبی بود! هیدراتاسیون مناسب باعث می شود سلول ها در حد مطلوب خود کار کنند. پوست با رطوبت خوب سلول ها را قادر می سازد تا خود را ترمیم کرده و سلولهای جدید و سالم تولید کنند. هنگامی که شکسته شدن سلول ها - خواه از رادیکال های آزاد یا وخامت های مربوط به سن - چین و چروک ، خطوط ریز و لکه های سنی شروع می شود.

 

هنگام مرور مجموعه Yummies پوست سالی B ، متوجه می شوید که ما در بسیاری از محصولات صورت روزانه از جمله کرم رویایی صورت هویج ، ترمیم چشم چشم ، مرطوب کننده رنگی ، روز استفاده می کنیم. سرم آنتی اکسیدان ، سرم شب آنتی اکسیدان ، و اجازه دهید محصول ستاره جدید ما یعنی سرم تقویت کننده پپتید را فراموش نکنیم.

اگر سوالی دارید ، لطفاً در صفحات رسانه های اجتماعی ما یا از طریق ایمیل به  برای ما پیام ارسال کنید. ما عاشق دریافت پیام از مشتریان خود هستیم ، حتی اگر این فقط به روزرسانی ما در پیشرفت شما باشد!

 

مرجع : sanykala

 

 

  • مجید امیری ثانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی